Veel gestelde vragen

Algemeen

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op de winkelwagen. Hierna komt u in de winkelwagen

Stap 2: in de winkelwagen controleert u de bestelling en klik op 'afrekenen' (of op 'doorgaan met winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3: voer uw gegevens in of log in met uw account. Indien u voor de eerste keer besteld kunt u 'maak een account aan...' aanvinken. Er wordt dan een account voor u aangemaakt. U kunt ook als Gast een bestelling plaatsen , u hoeft dan geen account aan te maken.

Stap 4: selecteer de gewenste betaalwijze en klik op "plaats uw bestelling". Bij de keuze van acceptgiro dient u een aantaal aanvullende gegevens in te voeren. Indien van toepassing wordt u geleid naar het systeem van Ideal of creditcards. Na juiste afronding ontvangt u per mail een bevestiging.

 

Bestellen & verzenden

Wat is de levertijd?

De levertijd staat veelal vermeld bij elk product.
Als u meer dan één product besteld is de levertijd van de gehele bestelling gelijk aan de langste levertijd.
Daar waar niets vermeld staat is de levertijd 1-3 werkdagen.

Op zaterdagen worden artikelen zwaarder dan 30 kg (o.a witgoed of grote konijnenhokken) niet bezorgd.

Het kan onverhoopt voorkomen dat een product uitverkocht is, of dat wij de levertijd die wij aangeven niet waar kunnen maken. In dit geval nemen wij met u contact op.

*) verse producten verzenden wij alleen op maandag t/m donderdag.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen in Nederland *) vanaf € 75,00 : GRATIS
 
*) Alle overige artikelen tot € 75,00 in Nederland:    €  5,95

 

*) Levering in België / Duitsland :

*) Levering in diverse landen : 

 

 

 €  6,95

   div 

   *) Exclusief eventuele toeslagen door afwijkende vorm, grootte of gewicht.
      Voor orders onder de € 20,= geldt een toeslag van € 2,50  

 

Per post (gewoon in de brievenbus) of per pakket?
Afhankelijk van het gewicht en de afmeting van het artikel kunnen deze verzonden worden per post (gaat dus gewoon door de brievenbus en hoeft u niet thuis te blijven), als pakket via PostNL, DPD, GLS of DHL, of als het groot en/of zwaar is via een transporteur.

Levering?

Standaard worden de bestelde artikelen bij u thuis bezorgd. U kunt kiezen voor een afwijkend verzendadres.

Voor grote/zware artikelen geldt dat deze standaard voor de drempel worden geplaatst. Wij leveren deze grote/zware apparaten niet binnen af en installeren ook niet.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als een pakket wordt aangeboden en u bent niet thuis dan ontvangt u hiervan bericht.
De bezorgorganisatie zal hierna nogmaals –veelal de volgende dag– proberen het pakket aan te bieden.
Lukt ook dat niet, dan ontvangt u bericht waar u het pakket kunt afhalen.

10 of meer stuks van hetzelfde artikel

Bij deze aantallen kunt het beste contact opnemen met WOHI.nl en kunnen wij een passende aanbieding doen.

Levering buitenland?

Vooralsnog levert WOHI alleen in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Spanje, Malta, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Finland, Zweden en Noorwegen.

Shipment to abroad

In the check out you can select the countries to which we deliver. The price of shipment is calculated there.

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij WOHI.NL kunt u betalen met IDEAL, Paypal en Creditcards van Visa en Eurocard of via Billink.
Klanten uit België kunnen ook betalen met Bankcontact.

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via Billink voert voor WOHI.NL het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van Billink via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij WOHI.NL betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 250,00.
Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert Billink een gegevenscontrole uit. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met Billink opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Billink website.

Wat is IDEAL?

iDEAL is online betalen via internetbankieren. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Welke creditcards kan ik gebruiken?

Creditcards van Eurocard en Visa.

Ik heb een kortingscode/actiecode, waar en hoe moet ik die invullen?

In de winkelwagen ziet u een vak onder kortingscode. Voer de code in en druk op de knop kortingscode gebruiken. De waarde van de kortingscode zal vervolgens verrekend worden.

Retourneren & garantie & klachten

Kan ik een artikel retour sturen?

Bij WOHI.nl staat service voorop dus u kunt bestelde artikelen nadat u deze heeft ontvangen binnen de zichttermijn van 14 dagen simpel aanmelden voor retour als het artikel u om welke reden dan ook niet mocht bevallen.Vanaf het moment dat u melding heeft gemaakt dat u een artikel wil terugzenden heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wij behouden het recht de retour te weigeren of schade in rekening te brengen als producten beschadigd zijn en/of gebruiksporen vertonen. Eboeken, bloemen  en etenswaren (versproducten) kunnen niet geretourneerd worden. Parfum en wijnen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden. Voor kleding geldt daarbij dat het label nog aan het artikel vast zit tenzij deze labels het passen belemmeren. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden

 

Hoe moet ik een artikel retour sturen?

Voor de beste afhandeling verzoeken verwijzen wij naar de  Retouren Pagina

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen?

De kosten van retourneren zijn voor de klant. Wij behouden het recht de retour te weigeren of schade in rekening te brengen als producten beschadigd zijn en/of gebruiksporen vertonen. 

Garantie

Ook na de aankoop zorgt WOHI.nl ervoor dat u een tevreden klant blijft! Op onze producten is altijd de wettelijke garantie van kracht. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is, of datgene moet doen, wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast kan er door de fabrikant aanvullend nog fabrieksgarantie gegeven worden. Informatie hierover vindt u vaak in de verpakking van het artikel. Als u een beroep wilt doen op de garantie meldt dit dan bij [email protected]. Wij zullen u vervolgens nadere instructies geven over de afhandeling.

Klachtenprocedure

Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact op met onze klantenservice.

Stuur daartoe een e-mail aan [email protected] of richt uw klacht schriftelijk aan WOHI.nl, afdeling klantenservice, De Steenberg 8, 76278CN Geesteren (ov), onder vermelding van uw klantnummer, naam, adres en woonplaats.

Afhandeling klachten

Wohi.nl zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur. U kunt uw klacht uiterlijk 3 maanden nadat deze is voorgelegd aan WOHI.nl, schriftelijk aanhangig maken bij de Geschillencommissie Webshop,Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, telefoon 070-3105310, tegen betaling van € 52,50,-. De Geschillencommissie brengt een voor beide partijen bindend advies uit. Indien u in het gelijk wordt gesteld, ontvangt u de bijdrage van € 52,50,- terug.

Contact

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

Het beste kunt u ons mailen op email adres:[email protected]
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Wat is jullie email adres?

Wat is jullie telefoonnummer?

Ons telefoonnummer is: +31 85 065 61 15 (€ 0,40 ct/min)
Vanuit Belgie: 03 8081526
Maandag t/m vrijdag van 10:00-12:30 uur en 13:00-16:00 uur 

Bestaande klanten kunnen voor vragen over hun bestelling het nummer bellen (tegen lokaal tarief) dat op de orderbevestiging staat.

Over Wohi.nl

Wie zijn jullie?

Wij zijn een dynamisch bedrijf primair gericht op het verkopen van bijzonderde, uiteenlopende maar ook alledaagse leuke producten.

Wij zijn aangesloten bij de Stichting Webshop Keurmerk.  Een waarborg voor de consument.

Ons Kvk nummer is: 71633219

Ons BTW nummer is: NL 858790567B01

Ons IBAN/bankrekeningnummer is: NL64 ABNA 0825 7424 63
BIC: ABNANL2A

Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?

Wij hanteren de de leveringsvoorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk.  Een waarborg voor de consument.